
1-CONDIȚII DE REZERVARE ȘI PREȚURI 1.1 prețul care trebuie plătit de către client este determinat în funcție de criteriile de hotel, Cazare, Transport, tur, bilet selectate de client în rezervare. Clientul plătește suma rezervării prin numerar, ordin de plată sau card de credit sau prin POS virtual sau Comandă prin poștă prin Internet. 1.2 avion, feribot, tren, autobuz etc. orele de plecare ale vehiculelor de transport sunt orele valabile la data rezervării. Oraj Travel nu este responsabil pentru modificările tarifare pe care companiile de transport le vor face ulterior. 1.3 aeronave, feribot, tren, autobuz etc. în rezervație. locul de plecare al vehiculelor de transport, orele și numărul de călătorii trebuie verificate de turism înainte de călătorie. Modificările pot fi făcute din orice motiv, în funcție de mijlocul de transport sau din motive inexistente. Oraj Travel este obligată să informeze pasagerii cu privire la detaliile plecării turului, dar și să afle aceste detalii de la pasagerii noștri. 1.4 consumatorul care participă la tur nu trebuie să depășească 50 cm x 70 cm în toate tipurile de călătorii și 20 kg în două valize atunci când călătorește cu avionul. el are dreptul să ia și să aducă bagaje. Banii, documentele valoroase și capcanele valoroase similare nu trebuie păstrate în bagaje. Oraj Travel s a obiectelor valoroase din bagajele pierdute.R. L nu va fi tras la răspundere. 1.5 obiectele care miros, curg, au calități inflamabile sau explozive sau provoacă disconfort mediului, precum și perforatoare de tăiere, arme de foc și tot felul de animale nu sunt permise în vehicule și facilități de cazare fără permisiunea expresă scrisă a turismului. 1.6 în caz de pierdere sau deteriorare a bagajului cauzată de defectul grav al personalului oraj Travel, numărul de articole conținute în bagajul pierdut sau deteriorat, indiferent de valoarea materială și morală și de alte calități și caracteristici, va fi plătit proprietarului articolului pierdut în limita costului total al călătoriei. 1.7 oraj Travel este responsabil pentru toate tipurile de pierderi, daune și furturi ale bunurilor livrate de consumator împreună cu valorile lor în scris, până la costul călătoriei. 1.8 tranzacțiile cu vize și pașapoarte aparțin consumatorului. Cu toate acestea, dacă acest serviciu a fost achiziționat în timpul rezervării călătoriei în schimbul unei taxe de urmărire a tranzacțiilor visa, tranzacțiile visa pot fi urmărite în schimbul unei taxe dacă toate documentele necesare sunt livrate integral către oraj Travel înainte de data specificată. Oraj Travel și companiile de vize cu care este contractată se află în poziția intermediară între consulat și persoanele care vor primi o viză, iar procedurile de aprobare sau de Decertificare a vizelor sunt în întregime la inițiativa consulatelor. Oraj Travel nu are nici o responsabilitate pentru eșecul de a obține o viză. Deoarece obținerea unei vize nu garantează intrarea în țara respectivă, oraj Travel nu are nicio responsabilitate pentru cei care nu sunt admiși în țară. Și din acest motiv, nu plătește nicio rambursare sau compensație. 1.9 taxa de ghid este inclusă în prețul turului la tururile indicate a fi ghid. 1.10 consumatorul(consumatorii) care nu au o semnătură, dar participă la călătoria care face obiectul contractului sunt, de asemenea, considerați că au citit, acceptat și s-au angajat în acest Acord, pe care sunt desemnați să îl înregistreze în numele lor. Plata compensației plătite către Oraj Travel în ciuda acestui fapt, consumatorul(consumatorii) care participă la călătorie pe motiv că nu au propriile semnături în contract are dreptul de a recurge la Oraj Travel și la procesele și acțiunile ulterioare legate de călătoria la care au participat și, în cazul în care Oraj Travel trebuie să plătească un preț sau o compensație consumatorului, altul decât aspectele scrise în prezentul contract, pentru suma în exces pe care Oraj Travel a plătit-o consumatorului(consumatorilor) semnat (semnați) în contract. Consumatorii care participă la această călătorie, chiar dacă nu au semnat, au aflat termenii acestui Acord care se vor aplica între părți datorită catalogului și Decalcomaniilor și s-au angajat să participe la călătorie în condițiile acestui Acord. 1.11 Oraj Travel nu poate fi considerat responsabil pentru evenimente precum evenimente naturale, evenimente sociale, relații internaționale, înșelăciuni tehnice, greve și proteste care pot apărea între datele pachetului turistic specificate în rezervare sau la începutul turului. 1.12 utilizatorii își reziliază rezervarea prin semnarea voucherului (bilet-contract) tipărit ca urmare a rezervării și a câmpurilor necesare de pe fișa de plată apelând și trimițând numărul 0 850 811 88 76. După această procedură, versiunea aprobată a contractului de către oraj Travel le va fi trimisă prin fax sau e-mail. 1.13 dacă există un conflict între copia rămasă a contractului și copia rămasă a consumatorului, înregistrările copiei rămase vor fi luate ca Dec. 1.14 instanțele din Istanbul Fatih sunt autorizate în soluționarea litigiilor care decurg din prezentul acord. 2-termen și reziliere : 2.1. Formularele de cazare scrise în prezentul Acord sunt valabile, cu excepția cazului în care Clientul specifică în scris cererea de modificări legate de rezervarea pe care a plătit-o cu 15 zile în avans. 2.2. În cazul în care agentul consideră necesar, acesta poate modifica sau anula parțial sau complet rezervarea hotelului pe care a anunțat-o sau a primit înregistrarea cu până la 14 zile înainte de data de începere, înregistrându-se pentru a notifica și consumatorul. În cazul în care Clientul nu acceptă aceste modificări și anulare, el/ea are dreptul de a-și anula rezervarea și de a primi o rambursare a taxei complete pe care a plătit-o. În acest caz, dreptul clientului la despăgubiri nu apare. Dacă plata a fost efectuată cu cardul de credit; comisionul cardului de credit este dedus din suma de rambursare plătită clientului și rambursată pe cardul de credit. 2.3. Clientul trebuie să facă rezervarea singur sau 1. dacă solicită anularea-anularea cu până la 15 zile înainte de începerea datei rezervării dintr-un alt motiv decât acela că rudele sale își documentează afecțiunile și decesele care împiedică munca regulată de 10 zile cu un raport oficial care trebuie primit de la un spital de stat cu drepturi depline, el este de acord și se angajează să plătească taxa de tranzacție care urmează să fie stabilită de agenție, cu cel puțin 35% din taxa de cazare și cu mai puțin de 15 zile înainte de întreaga taxă de cazare. În acest sens, părțile acceptă decretele internaționale de neprezentare. 2.4. Clientul trebuie să facă rezervarea singur sau 1. dacă rudele de grad solicită o modificare cu până la 15 zile înainte de începerea datei rezervării dintr-un alt motiv decât acela că își documentează afecțiunile și decesele care împiedică munca regulată de 10 zile cu un raport oficial care trebuie primit de la un spital de stat cu drepturi depline, sunt de acord și se angajează să plătească o taxă de tranzacție de 50 TL. În acest sens, părțile acceptă decretele internaționale de neprezentare. 2.5. Pentru zborurile charter sau regulate, agentul este un intermediar între compania aeriană și pasager și este supus Protocolului de la Haga din Dec. 28/09/1955. Timpul de zbor și ruta se pot schimba înainte de zbor, iar toate orele trebuie confirmate cu 24 de ore înainte de datele de plecare. Agenția nu poate fi trasă la răspundere pentru orice modificări de timp care pot fi făcute de companiile aeriene și orice întârzieri care pot apărea. Pentru anularea biletelor de avion, se aplică condițiile de anulare ale companiilor aeriene. 2.6. Clientul poate transfera rezervarea hotelului pe care a făcut-o oricărei persoane cu până la 15 zile înainte de începerea datei de cazare. Clientul care a primit transferul este responsabil în solidar cu cesionarul pentru soldul și costurile suportate ca urmare a transferului. 3-CAUZE DE FORȚĂ MAJORĂ : 3.1. Agenția nu poate fi trasă la răspundere în cazurile care decurg din evenimente naturale, evenimente sociale, relații internaționale, defecțiuni tehnice, greve și proteste care pot apărea între, La începutul sau înainte de datele rezervării hotelului specificate în prezentul Acord și din cauza incompletității sau decontaminării serviciului hotelului. 4 - ALTE DISPOZIȚII 4.1 Prezentul ACORD se referă exclusiv la rezervarea hotelului, iar agentul își îndeplinește obligația contractuală făcând rezervarea finală a Clientului la unitatea de cazare specificată și obținând confirmarea rezervării de la unitatea de cazare după semnarea acestui Acord prin primirea cererii finale de rezervare a clientului. După ce rezervarea finală este asigurată de agent, agentul nu are nicio responsabilitate pentru problemele care vor apărea din unitatea de cazare sau din client în timpul realizării reservation.In prezența unei astfel de probleme, clientul este de acord și se angajează că va aplica numai operatorului unității de cazare pentru modificări sau deficiențe în cazare care vor apărea și că nu va avea nicio solicitare din partea Agenției. 4.2. În cazul în care Clientul se plânge din cauza unei situații în timpul șederii, este de acord să nu solicite nicio compensație sau rambursare a taxelor în cazul în care utilizează serviciul parțial sau până la capăt. 4.3 în cazul în care Clientul se plânge de serviciul pe care l-a primit la hotel în data rezervării hotelului și dorește să plece, acesta trebuie să anunțe în scris hotelul și Agenția unde se află.Plătit plătit de client pentru rezervare, dacă agentul poate obține o rambursare de la hotel, acesta va efectua plata rambursării către client. 4.4. Agenția a anunțat calificările și ratingul cu stele al unității de cazare pe care promite să o rezerve, precum și informații despre serviciile furnizate la unitatea de cazare, pe baza declarației și broșurilor unității de cazare, iar Agenția nu este responsabilă pentru faptul că unitatea de cazare nu este disponibilă în standardele de găzduire și evaluare cu stele conținute în anunțurile și declarațiile sale. Această răspundere este exclusiv responsabilitatea unității de cazare, iar Clientul declară acceptarea faptului că are dreptul de a solicita și de a compensa exclusiv unitatea de cazare din cauza acestei lipse de standarde sau defecte de serviciu. În cazul în care unitatea de cazare nu îndeplinește standardele prescrise sau nu este în măsură să furnizeze servicii în conformitate cu aceste standarde la data începerii cazării, Agenția are dreptul de a rezerva și de a găzdui clientul să stea la o altă unitate de cazare din aceeași vecinătate cu aceleași standarde. În cazul în care clientul nu acceptă o astfel de modificare, el/ea declară acceptarea a 35% din prețul total al rezervării deduse de la el/ea.